Uzdrīkstēties pamēģināt mākslīgo intelektu integrēt mācību procesā – tas nozīmē būt soli priekšā un izmēģināt jaunus veidus, kā veidot mācību procesu skolā.
Šobrīd izglītības jomā MI izmantošana pasaulē vēl ir attīstības procesā, un precīzas vadlīnijas tā pielietošanai nav noteiktas. Katrs skolotājs, kurš uzdrošinās eksperimentēt, kļūst par pirmatklājēju – testējot un atklājot, kā MI var darboties viņa mācību vidē.
Nodarbības laikā iepazīsimies ar aktuālajiem datiem par Mākslīgā intelekta (MI) rīku izmantošanu skolēnu vidū. Kopā ar praktizējošu skolotāju analizēsim MI rīka (ChatGPT) pielietojumu matemātikas interešu izglītības pulciņa ietvaros un potenciālo pārnesi uz mācību stundu, apskatot gan ieguvumus, gan iespējamos ierobežojumus. Demonstrēsim piemērus, kā MI rīks var tikt izmantots kā atbalsts skolēnam, virzot skolēna domāšanas procesu. Dalīsimies ar ieteikumiem, kā skolotājiem pielāgot un ieviest šo rīku savā mācību procesā, lai nodrošinātu papildus atbalsta mehānismus skolēna mācīšanās
Šobrīd izglītības jomā MI izmantošana pasaulē vēl ir attīstības procesā, un precīzas vadlīnijas tā pielietošanai nav noteiktas. Katrs skolotājs, kurš uzdrošinās eksperimentēt, kļūst par pirmatklājēju – testējot un atklājot, kā MI var darboties viņa mācību vidē.
Nodarbības laikā iepazīsimies ar aktuālajiem datiem par Mākslīgā intelekta (MI) rīku izmantošanu skolēnu vidū. Kopā ar praktizējošu skolotāju analizēsim MI rīka (ChatGPT) pielietojumu matemātikas interešu izglītības pulciņa ietvaros un potenciālo pārnesi uz mācību stundu, apskatot gan ieguvumus, gan iespējamos ierobežojumus. Demonstrēsim piemērus, kā MI rīks var tikt izmantots kā atbalsts skolēnam, virzot skolēna domāšanas procesu. Dalīsimies ar ieteikumiem, kā skolotājiem pielāgot un ieviest šo rīku savā mācību procesā, lai nodrošinātu papildus atbalsta mehānismus skolēna mācīšanās